Frågor får svar

"Hur är det med ditt knä?"

- Jag har trott hela tiden att jag har haft inflammation i mitt knä men nej hos ortopeden för två veckor sedan berättade att jag hade brosk i de. Äter just nu två tabletter dagligen av Naproxen och ska bestämma mig om tre veckor om de hjälper eller inte. I torsdags när jag var hos sjukgymnasten fick jag också ett träningsschema med tre övningar och stretch två gånger per dag. Tar typ sammanlagt 40 minuter. Så jag tror det är på bättringsvägen ja. 

"Vart köpte du din pink kofta?"

- På Victorias Secret när jag och mamma var i London i början av september. 

"Vad har du från VS?"

- Jag har ju min kofta men också några body lotions, en body mist (är inte med på bilden men det är iallafall Pear Glacé och en body butter:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej