inflammation i knät

 
Ibumetin har jag tagit för inflammationen. 
 
För tre veckor sedan var jag hos en sjukgymnast och då var det iallafall bekräftat att jag hade en inflammation i knät. Jag hade fått inflammation för jag hade kört igång för hårt för fort:( Så jag har inte sprungit eller varit på en fotbollsträning på hur länge som helst och jag saknar fotbollen som bara den och jag har missat så mycket. Men imorse tänkte jag att jag måste testa och det gick bra men det går ju tyvärr inte att jämföra med fotbollen för då är det mycket vridningar och intervaller osv och det får jag ont i knät av. 
 
Jag hatar verkligen att ha ont i knät och det är ju så vanligt bland tjejer i fotboll, eftersom tjejer har svagare knäsenor eller nåt sånt... och det är inte ok. Jag ska iallafall testa på tisdag med fotbollsträning. Har ni någongång varit med om knäproblem, berätta gärna!

Kommentarer

Postat av: Neeve

Publicerad 2014-04-27 14:08:53

Just nu har du chansen att vinna Fiberfin på min blogg!
http://neeve.blogg.se/2014/april/tavling-2.html

Postat av: Abigail Owusu

Publicerad 2014-04-27 14:19:31

Gud vad jobbigt att du inte kan spela fotboll för tillfället. hoppas ditt knä blir bättre, krya!

Postat av: Life of Johanna

Publicerad 2014-04-27 15:43:34

usch sånt är å tråkigt :) har med mkt problem med mitt högre knä sedan jag spela fotboll, får ofta inflammation i knäet och det ända som hjälper är kortisonspruta.

Postat av: Michelle

Publicerad 2014-04-27 17:21:54

Tyvärr inte haft några knäproblem.. så jobbigt! :(

Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

Publicerad 2014-04-27 18:58:48

jobbigt! :(

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2014-04-27 21:50:07

ojj :( vad jobbigt

Postat av: Nelly

Publicerad 2014-04-28 12:31:18

Trist :/ Jag har då verkligen fått min beskärda del av knäskador, det suger :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej