Review: isadora all day long

Jag köpte Isadora All Day Long Lash för den ska hålla hela dagen, ge en bra effekt, skonsam mot fransarna och viktigast man ska kunna ta bort den utan att man får "pandaögon" och det ska gå lätt och det är SANT!

Superlätt att ta bort vilket är sååå braaa. Mascara är alltid de jobbigaste att ta bort för mig på kvällen men inte nu längre! Den håller hela dagen precis som den lovar MEN det finns två minus. Det första är att jag inte gillar borsten jag tycker inte om såna där små eller vad man ska säga vill hellre ha en lite större men det är nog en vanesak jag venne och för det andra ger den inte så mycket volym och om man vill ha det skulle jag inte rekommendera den här, jag vill ju också ha så här volym men tänker förbi det för den är så LÄTT att ta bort och i slutändan sparar man massa tid på det. 

Betyg: 4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej